Saturday, February 5, 2011

Chinese New Year Holiday

Assalammualaikum semua....
Mula-mula aku ingat cuti CNY sy tahun ni tak best...tp oklah...1st day cuti tu a.k.a  ari Kamis tu tak buat ape2 lah..just pergi kenduri aqiqah anak buah saya lah(anak my cousin)...tp tak ada picture sbb dtg dh lambat..heee...Balik dr kenduri,terus siap2 pergi meet kwn saya di Secret Receipe...saje kwn sy tu teringin nk mkn keke and sy ni penyibuk je lebih..heee....

Then,2nd day cuti a.k.a hari Jumaat...dlm kul 12 tu teman my sis gi Giant..beli barang sket lah...blik dr Giant terus siap2 maw pergi kenduri akad nikah my cousin(anak pak long) di Melaka....simple je sbb akad nikah dulu...kenduri nya 26hb Feb ni....


Balik dari kenduri terus decide nak gi Jonker Walk..nak cuci mata je..haha...but,what happened???
i meet Hanis Zalikha...bloger terkenal tu..http://inibelogsaya.blogspot.com/..saya tak perasan mula-mula but my sis yg perasan dulu..nak amik gmbr tp malu and lastly...

berbeza nya...sila abaikan yang tepi Hanis Zalikha tu..huuu...
3rd day cuti a.k.a Jumaat lah...kwn saya Nasyitah ajak gi kwn dia tunang di Putrajaya...so,ape lagi..tidak melepaskan peluang..haha....yang bestnya name kwn dia ni same ngan saya...haha...

selamat bertunang hidayah hamidin...

i'm engaged...
chietah dan kwn nya..
my name twin...hehe...
Tahniah kepada Hidayah Hamidin (kwn baru saya)....Selamat Menempuh Alam Pertunangan.....
Balik dari putrajaya,saya n chietah decide nak ber'Tutti Frutti' di Bandar Setri Bangi tak silap ar...Tutti Frutti kat sini rasanya milik pelakon dan penyanyi AINUL AISHAH tu....Ape lagi...bergambar lah sambil menikmati..hahaha....
seronok chietah bertutti frutti...

mari makan semua...

Oklah..cukup aktiviti untuk tahun baru cina ni...
Bye...



3 comments: