Tuesday, January 18, 2011

Hujung Minggu Yang Best!!!

Minggu lepas bersamaan 15/1/2011..kawan sy atiqah telah selamat bertunang dengan jejaka pilihan hati...nak citer skit pasal atiqah ni..actually,sy pun br jgk lah kenal dia...dia ni 1 kelas ngan en.bf saya...so,dia duduk taman tasik,seremban..kira nya kalo en.bf nak blik kl,dia tumpang lah...1jalan kan..ape salahnya..hee...saya kenal dia pun mase kat masjid negeri..mase2 ada rumah terbuka kat MPS(Majlis Perbandaran Seremban),so en bf nak jmapa saya n kebetulan ika ada..so kenal2 lah kan..dia ni peramah lah kan + cantik tau..(not available yerk)...kalo korang nak tau lg,dia ni pernah jd cover majalah dara edisi oktober tak silap saya lah..oklah...ape pun saya wish congratulation ika on your engagement..nanti weeding awk,kita dtg lagi k?...
layan pic dia yea...hik..hik...
kan saya kata dia model dara.com...

salam..salam..mintak restu mak mertua..eceh...

senyum lebar nampak...

saya tunangan org..hikk.hik..

bersama en.tunang..faiz..(btol kan ika..hehe)
ok...cite hari ahad plak, saya ngan ibu dan ayah gi s.alam..bkn shoping tau..tp tgk baby my auntie...comel sgt...we all sampai around 10.30 am mcm tu lh..sampai2 je ibu saya terus mandikan baby...yelah,mak baby kan br lepas bersalin..operation lg..so,dia tak kuat sgt lah..ayah baby outstation for 1 day...keje kan...ape nak buat...tp yg bestnya..baby diam je bile ibu mandi kan..dia mcm paham2 je..syg sgt kat baby..ops..lupe plak nak bgtau name baby yg comel tu RAEES QARNI...hehe....dia anak no2..akak dia name NUHA NASHWA...comel kan name diorg..hehe...Raees lahir 5/1/2011..berat dia mase lahir tak silap saya 3.6..tak sure lah..heee....sbb tu kene lahir awal..alah,raees tak sabar nk tgk dunia to..welcome to our family Raees....we love u..semoga menjadi anak yg soleh didunia dan akhirat..ameen~~~

saya dh mandi...lega rasanya...terima kasih ibu...
RAEES QARNI BIN MOHD FADHIL....
Oklah..sampai sini je...
P/S:ika..sy ada curik gmbar dr fb awak tau..halal kan yea....heee...



No comments:

Post a Comment