Thursday, January 6, 2011

:Konvo...Konvo....

Hai..belum lambat kan nak wish selamat tahun baru..happy new year (2011).
Haish..punya lah malas saya nak update..smpai bersawang2 ini 
belog...huuu...dah2...balik pada topic asal kita...just nak share ngan korang pasal tarikh 
istimewa 5 dec 2010...bkn tarikh sy tunang or kawin yea..tapi tarikh konvokesyen sy........  IJAZAH SARJANA MUDA (KEPUJIAN) PENGURUSAN OPERASI.(BM224)....

P/S:SILA ABAIKAN MATA YANG SGT BOOLAT...
                                                    

Firstly,sy nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada lec saya yang bnyk mengajar sy sepanjang berda di Uitm S.Alam..heee...tak lupe kepada KP tersayang Cik Shatina Saad...(sporting sgt)...kepada kwn2 yang bnyk membantu.....i love u all...sgt memahami...almost 2 year kita bersama...ponteng kelas...jln2....karaoke same2....i miss the moments....

                                                    

perempuan-perempuan gedik....
                                                        
Dan yang paling banyak memberi semangat dan sokongan kepada sy iaitu family terutama IBU DAN AYAH...

  
                             

FAMILY TERSAYANG (ABANG,SAYA,ANGAH,ADIK,AYAH DAN IBU)
                                  
Oklah...(dh macam beri ucapan kat majlis plak kan)....hee..Akhirnya,sy berjaya menamatkan pengajian sy dengan berjaya nya tanpa ape2 repeat even biasa2 je.tak ar gempak pun..heee.. So,layan picca2 ku...


CIK AZEEKA A.K.A CIK APPLEZ YANG SENTIASA BERSAMA SAYA


OPPSS...LUPE PULAK..NI EN BF SAYA..


My Dad...
Ijazah Sarjana Muda Elektrik(Universiti ARBIJAY ENTERPRISE..heee)


Sgt seronok konvo-konvo ni tau.....picca2....borak2....smile always....oklah..sampai sini je story-story ku...tata...wasalam...




p/s:nanti saya update gambar2 photoshoot dengan kwn2 tersayang yea...

No comments:

Post a Comment