Wednesday, January 12, 2011

Release Tension Time!!!!


ello sume kat post lepas saya ada cite pasal hiking dekat broga hill dan picnic kat sg gabai kan...oklah...sekarang saya nak upload gambar-gambar kami yang sgt comel(oppsss..perasan plak)..heee..layanzzz yea pic kami...

tanda arah..tak sesat punya...



rehat kejap..penat sgt okeh...lemak tepu sgt...

1st perhentian(semangat giler bdk baju oren tu..)
2 org je perempuan yang berjaya sampai dahulu..yg lain ada masalah teknikal...heee...

dari kiri:wani,saya,zatie,syitah dan aida...
apek ajar wat roket tp saya dan syitah sibuk berposing..heee....

bdk-bdk berumur duapuluhempat tahun yang sgt terencat...

1..2...3...lompat!!!!
indahnya ciptaan ALLAH S.W.T...
bukit broga or broga hill

kanak-kanak riang...


so sweettt....

senyum semua...cheese....
kanak-kanak yang berjaya sampai ke atas..heee...midon,ajai,apek
aida,saya,syitah,zatie,wani....

sesi lamar melamar..pakai lalang pun okeh ape....
2 orang jejaka yang masih single and available lagi..
kalo berminat,hubungi sy yea....


sg gabai a.k.a bkt gabai..hahaha...kat sini kitaorg berbbq tapi mls nak upload gambar bbq..heee...
last but no least..heee..saya...nak gak interpreme kan..hiksss....
oklah..sampai sini je ea...kang kalo letak bnyk-bnyk bosan plak korang nanti..heee..babai...jmpa lagi...c u....muahhhh....

2 comments:

  1. okeh tak post aku..haha...nanti aku dh dpt gmabr dr midon,aku upload yg lain plak..hee...

    ReplyDelete